Abonnement kerkbode 1 april 2018-31 maart 2019

Categories: Algemeen

Eind april worden de kosten van het abonnement op de kerkbode (€ 17,50 per jaar) weer geïncasseerd.

Degenen die hiervoor (nog) geen toestemming hebben gegeven, ontvangen tegelijk met deze kerkbode een acceptgirokaart met een verzoek om voor de komende jaren een machtiging af te geven. Wij zouden het erg op prijs stellen indien u de antwoordstrook hiervoor invult en inlevert. Het is, behalve gemakkelijk voor u, voor ons veel minder werk als u betaalt door middel van automatische incasso.

Als u de kerkbode per post ontvangt wordt de acceptgiro separaat naar u toegestuurd. In deze gevallen kunnen we bij automatische incasso ook nog besparen op de portokosten!

Indien u geen prijs (meer) stelt op toezending van de kerkbode, geeft u dit dan alstublieft zo spoedig mogelijk door, zodat wij het abonnement kunnen beëindigen. Dit kan per mail (kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl), per telefoon (0546-561726) of door een briefje naar het Kerkelijk Bureau te sturen: Krijgerstraat 57, 7671 XX Vriezenveen.