BHV – Grote kerk gezocht!

Categories: Algemeen

Eind vorig jaar heeft de jaarlijkse herhaling van BHV plaats gevonden voor kosters daaruit kwam naar voren van de instructeurs om een groepsapp aan te maken voor BHVers zodat de kosters van de Grote kerk weten dat er per kerkdienst in ieder geval een BHVer aanwezig is om bij calamiteiten te helpen. Inmiddels word dit in meerdere kerken toegepast, mocht u/jij ook BHVer zijn doe dan ook mee met de groepsapp.
Het werkt als volgt: je geeft aan wanneer je een kerkdienst bijwoont in de groepsapp kan op het laatste moment zijn wanneer je de kerk binnenkomt, voordat de dienst begint kan de koster zien of en hoeveel BHVers aanwezig zijn, bij eventuele calamiteit kan er snel geholpen worden. Doe jij ook mee meld je aan! t.z.t komt er eenmalig een bijeenkomst over toelichting BHV Grote kerk. Aanmelden onder nummer 06-12353703 BHV Grote kerk.