KerkTV Gift

KerkTV kan de Hervormde Gemeente Vriezenveen aanbieden op computer, tablet, televisie en smartphone. Elke zondag worden er kerkdiensten uitgezonden. Veel ouderen en gezinnen kijken mee thuis of in de zorgcentra. Ook kunt u uitzendingen uit het verleden bij ons opvragen. Helaas brengt KerkTV wel kosten met zich mee voor de kerk als organisatie.

De apparatuur voor het opnemen en streamen kost veel geld. Ook het hosten van deze uitzendingen brengen kosten met zich voort. Wij willen u vragen om ons te steunen met een vrije gift zodat wij deze dienst goed kunnen voorzetten. Met uw hulp kunnen we veel mensen bereiken die anders niet in staat zijn de diensten te volgen.

U kunt uw gift overmaken door middel van onderstaande gegevens. Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage.

Rekeningnummer: NL23RABO0373731426
Ten name van: Hervormde Gemeente Vriezenveen