Goede start & goed gesprek in Grote Kerk

Categories: Algemeen

Op 16 september was de startzondag Grote Kerk een groot succes. Dankzij een breed samengestelde commissie uit de wijken Midden & Oost i.s.m. met Kindernevendienst en Jeugdwerk was er een gevarieerd programma voor jong en oud. De deelname was prachtig, ca 240 gemeenteleden hebben elkaar na de dienst ontmoet en meegedaan. De extra collecte voor Vluchtelingen werk Twenterand heeft bijna 300€ opgebracht. De Sing-In was geweldig en is nog terug te zien op Kerk-TV via internet. Dankzij veel hulp zijn er bijna 50 bloemetjes als opkikker rondgebracht door de hele gemeente.  Voor de GGK-app kunt u zich nog  aanmelden bij Edwin Smelt. Een goede start  met als jaarthema EEN GOED GESPREK voor het winterseizoen van catechese, huisbezoek, kringwerk & jeugdclubs. Dank aan alle deelnemers: welkom bij Gemeenschap Grote Kerk!