HBO-studenten-onderzoek

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad,Gemeente,Kerken

HBO-studenten-onderzoek.
Geachte gemeenteleden, de komende maanden zullen wij in het kader van onze opleiding een onderzoek gaan uitvoeren in uw gemeente. Wij zitten momenteel in het tweede jaar van de opleiding tot godsdienst pastoraal werker aan VIAA in Zwolle.
Ons onderzoek zal gericht zijn op het beleid dat zeven jaar geleden in uw gemeente is ingezet. Een van de vragen waar we antwoord op hopen te krijgen is of het beleid vruchten afwerpt en of de doelstellingen worden gehaald en overeen komen met de huidige beleving van de mensen in de gemeente. Voor dit onderzoek gaan wij met verschillende mensen uit deze gemeente in gesprek om de vraagstelling te specificeren en helder te krijgen. Daaropvolgend zal er een enquête plaats vinden om gegevens te verzamelen waaruit wij een conclusie hopen te kunnen trekken. Tenslotte zullen wij onze bevinden presenteren aan de Algemene Kerkenraad.
Wij hopen op uw medewerking, zodat ons onderzoek ook werkelijk kan bijdragen aan een verdere opbouw van deze gemeente van Christus.
Met een hartelijke groet,
Hester Plaggenmarsch, Léon Tibboel en Timo van ’t Ende.