KerkTV Archief

Algemene Informatie

U kunt oude uitzendingen van kerkdiensten terugkijken. Trouwdiensten en rouwdiensten worden niet live uitgezonden, tenzij hier specifiek om is gevraagd. Ook worden deze diensten niet opgenomen, tenzij hier specifiek om is gevraagd. Wilt u een dienst op aanvraag bekijken? Dit kan alleen met nadrukkelijke toestemming van de betrokken personen.

Het team in de Grote Kerk kan op verzoek kopieën verstrekken van diensten; hiervoor wordt een kleine vergoeding gevraagd ten behoeve van de kerk en toekomstige investeringen in de techniek. Algemene diensten worden een beperkt aantal maanden beschikbaar gesteld via de website in verband met data-opslag.

Deze diensten worden na verloop van tijd geplaatst in ons archief. Geeft u in onderstaand formulier alstublieft aan om welke uitzending (video) het gaat door de datum, het dagdeel (morgen/middag/avond), en aan te geven waarom u deze dienst graag wilt ontvangen.

Wij kunnen dit controleren door de betrokken personen te informeren over het verzoek en hen te vragen of toegang wordt verleend.

Heeft u een verzoek betreft een uitzending?