Vakantie Bijbelweek

Elk jaar vieren we in de eerste week van de zomervakantie de Vakantiebijbelweek! Het thema van 2023 is Tel maar mee! Houd de socials in de gaten en blijf helemaal op de hoogte!

Op verschillende locaties in Vriezenveen, De Pollen en Aadorp organiseren we gezellige ochtendprogramma’s voor kinderen van groep 1 tot en met 5. Samen knutselen, zingen, spelletjes spelen… Iedereen die in groep 6 tot en met 8 zit, heten we van harte welkom in de tienertent. Doe mee verschillende workshops, samen met je vrienden en vriendinnen.

’s Middags en ‘s avonds zijn er ook nog toffe activiteiten, voor jong én oud. Kijk bij het tabblad programma voor het volledige en uitgebreide programma. Op maandagavond staat steevast de Sing in op het programma. Samen prijzen we in het begin van de vakantie de Heer tijdens een zangdienst in de buitenlucht.

De week sluiten we zondags af in de kerkdienst, daar is iedereen natuurlijk ook van harte welkom. Het volledige programma én de updates worden gedeeld via social media, de website, Scipio en verschillende whatsapp groepen.

Jongeren vanaf 12 jaarZit je niet meer op de basisschool (of al héél lang niet meer)? Kom dan gezellig helpen. We kunnen je hulp goed gebruiken. Meld je via vbw@hervormdvriezenveen.nl), dan nemen we zsm contact met je op

Facebook: @vakantiebijbelweekvriezenveenInstagram:  @vbwvriezenveen

Groep 1 t/m 5

Locaties:Aakerk,  Albardastraat 14, AadorpBasisschool De Pölle, Oude Hoevenweg 97, de PollenShalomschool, Het Zicht 2, VriezenveenStjäävelin, Krijgerstraat 57, VriezenveenWesterdok, Sportlaan 1, Vriezenveen

Groep 6 t/m 8

Locatie:Tienertent, op het terrein van DETO

Ochtendprogramma voor andersbegaafdenVoor anderbegaafden in de leeftijd van 6 t/m 14 jaar maken we een passend programma. Aanmelden of meer informatie opvragen kan via andersbegaafden.vbw@gmail.com of telefonisch bij Annetta Overweg (0546-564532). Is het vervoer eventueel een probleem? Dan zoeken we samen een oplossing.

Mail: vbw@hervormdvriezenveen.nl
Facebook: @vakantiebijbelweekvriezenveen
Instagram:  @vbwvriezenveen

De Vakantiebijbelweek is een onderdeel van Wijk Next (Powered bij Reflection).
Mail: next@hervormdvriezenveen.nl

Programma

De Vakantie Bijbelweek 2023 zit erop. Zodra er meer informatie is over de volgende editie, plaatsen we dat hier.