Koffieschenkers op zondag…

Categories: Algemeen

Voor de Grote kerk zijn wij op zoek naar een aantal nieuwe koffieschenkers(M/V) . Standaard na de eerste zondag van de maand na de morgendienst is er koffiedrinken. Het is altijd goed, gezellig en geeft ontmoeting binnen onze kerk vooral nu in deze samenleving waar veel verharding is en weinig omkijken naar de ander. Ook af en toe op andere momenten is er koffie na een verdiepingsdienst of scholendienst.

Inmiddels heeft een aantal personen aangegeven te stoppen zijn wij op zoek naar nieuwe mensen. Aantal keren per jaar is gering komt neer op 5 keer per jaar gemiddeld dat je aan de beurt bent. Wil je mee helpen geef je op 0546-563611 (kerk) of de eerst volgende keer zondag 4 februari bij de koster.