Nieuwe voorzitter Algemene Kerkenraad

Categories: Algemene Kerkenraad

In het afgelopen jaar heb ik met veel plezier de rol van voorzitter voor de Algemene Kerkenraad op me genomen. Nadat echter in de afgelopen tijd mijn vrouw Gerda plotseling moest worden opgenomen in het ziekenhuis, bleek het wijzer te zijn, om de taak van voorzitter van de Algemene Kerkenraad weer neer te leggen. Ondertussen is mijn collega en broeder, ds.Rob Kranen, bereid gevonden om deze taak vanaf nu op zich te nemen. Ik ben hem daar zeer erkentelijk voor en wens hem van harte Gods zegen toe in dit belangrijke onderdeel van ons werk. Ook wil ik graag de leden van het Groot moderamen bedanken voor de wijze, waarop wij met elkaar hebben kunnen samenwerken in het afgelopen jaar. Ik wens u graag toe, dat u op eenzelfde wijze zult kunnen samenwerken met ds.Kranen.

Met vriendelijke groet,
Ds.Gerard Doorn