Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een aantal vragen die u wellicht heeft gekregen tijdens het bezoek aan deze website. Er zijn al een aantal vragen voor u beantwoord.

Ik wil graag een bericht plaatsen op de website, kan dat?

Dat is mogelijk. U kunt ons informatie over een gebeurtenis of activiteit toesturen. Wij zullen het bericht dan controleren en verwerken en het dan plaatsen op de website onder de rubriek ‘nieuws’. Wilt u foto’s meesturen? Ook dat kan, maximaal 2 per bericht. Uw bericht (met foto’s als bijlage) kunt u sturen naar kopij@hervormdvriezenveen.nl. Wij houden een verwerkingstijd van 1 tot 2 weken aan.

Kan onze vereniging/stichting/bijbelkring (etc.) ook een ruimte krijgen op de website?

Het ligt er aan om welke vereniging/stichting/bijbelkring het gaat. U kunt uw verzoek indienen door te mailen naar mc@hervormdvriezenveen.nl. Een voorwaarde is dat de desbetreffende vereniging sterk gerelateerd is aan geloof en de Hervormde Kerk Vriezenveen.

Als ik een bericht wil insturen voor de kerkbode, welk emailadres gebruik ik dan?

Hiervoor wordt het emailadres kopij@hervormdvriezenveen.nl gebruikt.

Ik heb nog een andere vraag, deze staat hier niet tussen. Op welk emailadres kan ik jullie benaderen?

Dat is het emailadres mc@hervormdvriezenveen.nl. Wij proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.