Passie-paasconcert Looft den Heer

Categories: Algemeen

In deze drukke tijd rondom Pasen nodigen wij, Christelijk Gemengde Zangvereniging “Looft den Heer” uit Notter, iedereen van jong tot oud van harte uit voor ons Passie-Paasconcert op DV zaterdag 20 april aanstaande in de Dorpskerk in Wierden. Tijdens dit concert willen wij samen stil staan bij het lijden en sterven van Jezus Christus, onze Verlosser. Uiteraard blijven wij op deze stille zaterdag niet alleen maar achterom kijken, maar blikken we ook alvast vooruit naar de opstanding van onze Heer.

Het belooft een concert te worden met ruimte voor bezinnen en vieren, verootmoediging en verlossing en uitkijken naar de toekomst.

Naast de bekende en nieuwe liederen die wij zullen laten horen, is er ook veel ruimte voor samenzang en kunnen we samen genieten van muzikale intermezzo’s.

Medewerkers tijdens het concert zijn Ronald IJmker (orgel), Jan Lenselink (piano) en Cloë Elsenaar (viool). De algehele leiding is in handen van dirigent Jan Quintus Zwart.
Het concert begint om 19.30 uur in de Dorpskerk, Burg. V.d. Bergsplein in Wierden. De toegang is gratis, wel wordt er een collecte gehouden voor de gemaakte kosten. Viert u en vier jij met ons mee?
Meer informatie over het koor en de concerten is te vinden op: www.loofdenheer.nl.