Update Gineke en toerusting leiding

Categories: Algemeen,Wijk Next

Afgelopen weken ben ik langzaamaan aan het opbouwen van een deel van mijn werkzaamheden. Ik geniet er enorm van.

Hieronder even een update waar we binnen wijk Next mee bezig zijn:
We hebben met de jeugdambtsdragers een inhoudelijke avond gehad over de visie en het beleidsplan van wijk Next. Het was een goede avond waarin we heldere doelen en actiestappen hebben kunnen uitzetten voor het nieuwe seizoen.

De visie van wijk Next:

‘Leef je geloof!’

We helpen de jongeren:
BOUWEN aan kennis en verantwoordelijkheid,
ONTDEKKEN van hun identiteit in Christus,
ONTWIKKELEN van passie voor het evangelie.

Zo leren zij te gáán en te stáán voor Jezus Christus!

Zoals we al eerder hebben laten weten, werken we in cirkels van binnen naar buiten, met in de binnenste cirkels de jeugdambtsdragers, daaromheen de clubleiding en vervolgens de kinderen en jongeren.
De jeugdambtsdragers hebben toerusting gehad in de vorm van diverse trainingsavonden en trainingsweekenden. Deze toerusting zal komende tijd door blijven gaan. Daarnaast hebben we een start gemaakt met de tweede cirkel. Er zijn al diverse toerustingsmomenten op maat geweest en de eerste groep met clubleiding is de training ‘Awaken’ aan het volgen.

De toerusting zullen we komend seizoen verder uitbreiden. In het nieuwe seizoen start de ‘basistraining Discipelschap’ voor alle leiding binnen wijk Next. Een training van 5 avonden. Dit is een eerste aankondiging. Binnenkort zullen jullie er meer over horen!

Groetjes Gineke Abbes