Wie o wie binnen onze gemeente speelt er orgel en/of piano?

Categories: Algemeen

Beste gemeenteleden,

Misschien voor velen onbekend maar elke zaterdagavond wordt er in verpleeghuis De Weemelanden in Vriezenveen een kerkdienst gehouden voor de bewoners. Deze dienst noemen wij: Een dienst voor allen!

Als kerkvrijwilligster zie ik hoe men hier wekelijks bijeenkomt en geniet van het samen zingen, loven en prijzen van onze Heer, de paaskaars brandt, de Bijbel wordt geopend en men looft samen de Heer met Psalmen en Geestelijke liederen. In de Weemelanden wonen ook broeders en zusters uit onze Gemeente.

Nu zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die af en toe mee willen draaien in het organistenrooster zodat het samen zingen ter ere van onze Heer doorgang kan vinden!

Het gaat dus om het begeleiden van Psalmen, Gezangen en geestelijke liederen uit o.a. Johannes de Heer. (Er is een orgel en een piano aanwezig en voor het meedoen is een kleine vergoeding beschikbaar)

Hebt u, heb jij plezier in het maken van muziek en wil je zorgdragen voor de begeleiding tijdens de kerkdienst voor onze medemensen in de Weemelanden geef je dan op bij mij,

Betsie Drent , kerkvrijwilligster Weemelanden, tel 06-29310366