Zingend Geloven 31 mei

Categories: Algemeen

Zingend Geloven in Vriezenveen voor de Baalderborggroep

Was u er in de voorgaande jaren ook bij? Onze samenzangavonden met als thema “Zingend Geloven”? Dat zou maar zo kunnen, want onze avonden in onder andere Enter, Holten, Enschede, Rijssen en Den Ham waren goed bezocht. Avonden die vol stonden van zingen, loven, prijzen en luisteren naar Gods woorden, vertolkt door ds. Kees van Velzen.

Ook dit jaar kunt u er weer bij zijn! Wij organiseren dit jaar een samenzangavond op DV zaterdag 31 mei in de Grote Kerk in Vriezenveen. Ook het Hardenbergs Christelijk Mannenkoor zal haar medewerking verlenen. Daarnaast vindt u Ronald IJmker achter het orgel, Jorrit Woudt achter de piano en Leon Koppelman zal met zijn panfluit ook aanwezig zijn. Ds. Kees van Velzen voorziet het een en ander weer van korte maar treffende overdenkingen. De leiding ligt in handen van dirigent Jan Quintus Zwart.

Naast samen zingen en geloven willen wij deze avond ook aandacht geven aan de Baalderborg Groep. De Baalderborg Groep biedt ondersteuning en zorg aan mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en aan ouderen die hulp nodig hebben om hun eigen leven te kunnen leiden, midden in de samenleving. Dat doen zij vanuit de opvatting dat iedereen erbij hoort. Zij hebben ruim 80 locaties in Drenthe en Overijssel met voorzieningen op het gebied van wonen, werken, dagactiviteiten, logeren en recreatie.

De collecte van deze avond is bestemd voor de Baalderborg Groep. Zij hebben daarvoor een specifieke bestemming gekozen. Zij willen graag voor hun locatie De Bekke in Rijssen een twee-zits schommelbank aanschaffen. Helpt u mee om dit te realiseren?

U bent van harte welkom! De avond begint om 19.30 uur in de Grote Kerk, Westeinde 39, in Vriezenveen. Kijk voor meer informatie op onze website www.looftdenheer.nl.