Zingend geloven en open repetitie Looft den Heer uit Notter

Categories: Algemeen

In navolging op eerdere succesvolle samenzangavonden organiseert de Christelijk Gemengde Zangvereniging Looft den Heer uit Notter, in samenwerking met de Elisabethbode, dit jaar een reeks van koor- en samenzangavonden door de regio. Voor de zomer hadden we al zo’n zangavond in Nijverdal en Ommen. Ook u krijgt de kans om samen met het koor zo’n avond te beleven. Het volgende concert in deze serie is namelijk op DV zaterdag 17 september in de Schildkerk in Rijssen. Samen met u willen wij graag zingend geloven en getuigen. Een avond waarin we gesterkt kunnen worden in het samen geloven en weer op weg geholpen worden om in deze wereld te staan en te getuigen van onze Heer.

Deze avond staat onder leiding van onze dirigent Jan Quintus Zwart. Ook Ronald IJmker en Leon Koppelman zullen hun bijdrage leveren op orgel en fluit.

De avond begint om 19.00 uur, in de Schildkerk, Schild 8 in Rijssen. De toegang is gratis, wel is er een collecte ter bestrijding van de onkosten. Iedereen is van harte welkom om onze voorbereiding op de zondag mee te vieren!

Wilt u niet alleen tijdens deze avond met ons mee zingen, maar ook op de maandagavond? Kom dan gerust vrijblijvend op onze open repetitie op maandag 19 september van 20.00 tot 22.00 uur in het Kulturhus aan de Van Kregtenweg 9 in Notter. Dan kunt u zelf sfeer proeven en zult u ervaren dat ondanks de grootte van ons koor en de breedte binnen de verschillende kerkverbanden wij op een goede en prettige manier samen kunnen zingen en getuigen.

Kijk voor meer informatie en de data van onze andere concerten op www.looftdenheer.nl.