Afscheidsdienst ds. R.J. Kranen

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad,Wijk-Zuid

Op zondag 18 september a.s. neemt ds. Kranen afscheid als predikant van wijkgemeente Zuid en  van de Hervormde gemeente Vriezenveen.
De kerkenraad van wijk Zuid nodigt u, mede namens de Algemene Kerkenraad, van harte uit voor de centrale afscheidsdienst  in de Grote Kerk om 14.30 uur.
Dit is een algemene uitnodiging, binnen de gemeente worden geen persoonlijke uitnodigingen verstuurd.

Na afloop van de dienst is er gelegenheid om in CCK2 koffie, thee of fris te drinken, met iets lekkers erbij.

Degenen die hier geen gebruik van maken kunnen meteen na de dienst vóór in de kerk afscheid nemen van het echtpaar Kranen. Wie wel koffie blijft drinken kan dit later doen in CCK2.

18 september is tevens de Startzondag van het winterwerk. Ds. Kranen gaat dan ’s morgens voor in de Aakerk (bij mooi weer buiten). Na afloop van deze dienst is er een informeel samenzijn als afscheid van wijk Zuid.

Namens de Kerkenraad van wijk Zuid,
Gerrit Meijerink, voorzitter