Aan de geliefde gemeente van Christus in Vjenne.

Categories: Geen categorie,Gemeente,Zendingswerk

Dank voor alle gebeden, meeleven en giften die u ons getoond hebt tijdens dit bijzondere jaar. Ik hoop dat dit berichtje u goed ontmoet. Dit jaar werden we stop gezet wegens de maatregelen van de pandemie en wij werden op God terug geworpen. Want ook Jocum ging in quarantaine waardoor we daar niet naartoe konden. Dank aan God heeft Hij ons beschermd tegen dit virus en konden we contact houden met 3 gezinnen van onze kerk die zo onze familie hier werden. Op dit moment bestaat er angst dat er een tweede besmettingsgolf komt maar voor alsnog zijn de maatregelen versoepeld: we blijven maskers dragen zoals we vanaf het begin gedaan hebben en de kinderen mogen sinds kort weer naar de particuliere school. Met ons geloof daagt God ons uit om meer concreet over Jezus te vertellen en mensen uit te nodigen voor onze wekelijkse celgroep van de kerk. We zien dat God mensen naar de kerk leidt is en dat mensen de uitnodiging accepteren om naar de celgroep te komen. Fantastisch! Wegens de pandemie en het schoolprogramma van de kinderen is het niet gelukt om dit jaar naar Nederland te komen maar we willen graag een virtuele bijeenkomst houden om elkaar te ontmoeten want we missen jullie! We plannen deze “meet and geet” op donderdag 26 november van 20.00 tot 21.00 uur. Na 21.00 uur mag u afhaken of nog blijven om bij te praten tot 21.30 uur. We willen dan kort wat vertellen en een filmpje laten zien waarna er gelegenheid is om vragen te stellen via audio of chat. Aanmelden kan via deze e-mail: meet&greet@moreira-dollen.nl. Via deze mail krijgt u een link waarmee u deel kunt nemen. We zien er naar uit om u te ontmoeten!

Aldenito en Joyce Moreira-Dollen