Aanbesteding nieuwbouw MFC

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad,kerkrentmeesters

Het College van Kerkrentmeesters nodigt geïnteresseerde aannemersbedrijven en installatiebedrijven uit zich aan te melden voor de aanbesteding van de realisatie van het MFC aan de Krijgerstraat 57 te Vriezenveen.

Het betreft een meervoudig onderhandse aanbesteding die wordt verdeeld in twee percelen, te weten een bouwkundig (perceel 1) en een installatietechnisch perceel (perceel 2).

Per perceel worden door het College van Kerkrentmeesters een selectie gemaakt en minimaal 3 en maximaal 5 partijen in de gelegenheid gesteld een inschrijving te doen op basis van het technisch ontwerp.

De voorlopige planning is dat begin mei 2023 de aanbestedingsstukken worden verzonden aan de partijen en dat medio juni 2023 de inschrijving moet worden ingediend.

De uitvoeringsperiode is gepland van augustus 2023 tot en met juni 2024.

De inschrijving is vrijblijvend. Wij verzoeken u voor 19 april 2023 uw aanmelding in te dienen.

U kunt uw aanmelding en eventuele vragen over de voorliggende bouwopgave indienen bij  kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl