Actie Kerkbalans 2018

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Van 20 januari t/m 3 februari is de actie Kerkbalans gehouden. Het voorlopig resultaat geeft aan dat de actie € 482.178 heeft opgebracht. Dit is € 2.795,- minder dan vorig jaar. Dit is het gevolg van, mede door overlijden, een dalend aantal leden. Verheugend is dat de gemiddelde bijdrage gestegen is met € 3,69. Dit betekent dat, ondanks dat we per saldo iets minder hebben ontvangen, veel leden hun bijdrage hebben verhoogd. Dit is iets om dankbaar voor te zijn want dat toont de betrokkenheid van de leden bij het wel en wee van de Gemeente. Het college van kerkrentmeesters bedankt alle leden voor hun toezegging. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers die hun tijd hiervoor beschikbaar hebben gesteld is ook dit jaar de actie Kerkbalans goed verlopen. Hartelijk dank voor ieders inzet en medewerking.

Inmiddels kunnen wij u melden dat er € 13.000,- nagekomen is. Hier zijn wij dankbaar voor.