Actie kerkbalans 2020

Categories: kerkrentmeesters

Deze week hebt u de bekende envelop voor Kerkbalans weer ontvangen.
Geef voor je kerk!

We zijn door de kerk verbonden met God, met elkaar en met de generaties voor en na ons.
We houden elkaar vast in geloof en verbinden ons met mensen die steun nodig hebben.
We willen een plek zijn waar iedereen terecht kan, om te vieren en te rouwen, om rust te vinden en te gedenken.

Nu het steeds vaker “ieder voor zich” lijkt te zijn, is het de kerk die verbindt.
Geef aan die verbinding.
Geef aan Kerkbalans.

Ook dit jaar hopen we weer dat u financieel wilt bijdragen aan onze mooie gemeente.
Helpt u ook dit jaar mee om onze kerk in stand te houden?

Volgende week maandag of dinsdag komen de vrijwilligers weer bij u langs om de envelop met uw toezegging op te halen. Legt u de envelop alvast klaar? Bij voorbaat onze hartelijke dank!

Als we per lid € 15,– meer geven dan vorig jaar hebben we het begrotingstekort weggewerkt. Het zou fantastisch zijn als dit lukt.

Op donderdag 30 januari  2020 zal de eindtelavond plaatsvinden in de Suite bij de Grote Kerk. Het resultaat van de Actie Kerkbalans 2020 wordt om ongeveer 20.30 uur bekend gemaakt. U bent daarbij van harte welkom. Van tevoren kunt u een kopje koffie of thee drinken in de hal bij de Suite.

Het eindresultaat wordt op deze zelfde avond ook nog bekend gemaakt op de website van onze kerk (hervormdvriezenveen.nl).

Het College van Kerkrentmeesters