Actie Kerkbalans 2023

Categories: kerkrentmeesters

Het voorlopig resultaat van de telavonden geeft aan dat de actie het bedrag van

€ 472.450 heeft opgebracht. Dit is € 18.730 minder dan de definitieve opbrengst van vorig jaar. Ten opzichte van het voorlopige resultaat van vorig jaar is dit € 6.270 minder. Aangezien de vrijwillige bijdrage begroot is op € 445.500 hebben we een mooi resultaat behaald.

Dit is iets om dankbaar voor te zijn want dat toont de betrokkenheid van de leden bij het wel en wee van de Gemeente, ook in deze bijzondere tijd.

Het college van kerkrentmeesters bedankt alle leden voor hun toezegging. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers die hun tijd hiervoor beschikbaar hebben gesteld is ook dit jaar de actie Kerkbalans goed verlopen. Hartelijk dank voor ieders inzet en medewerking, maar bovenal dank aan God.