Actie Kerkbalans 2023

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Het voorlopig resultaat van de telavonden en de nagekomen toezeggingen geeft aan dat de actie het mooie bedrag van € 485.819,- heeft opgebracht. Dit is € 5.361,- minder dan de definitieve opbrengst van vorig jaar.

Ondanks dat de opbrengst wat minder is dan vorig jaar mogen we toch dankbaar zijn in deze bijzondere tijd, want de betrokkenheid van de leden bij het wel en wee van de Gemeente wordt getoond. Wij mogen vol vertrouwen doorgaan, God zelf houdt zijn kerk in stand.

Het college van kerkrentmeesters bedankt alle leden voor hun toezegging. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers die hun tijd hiervoor beschikbaar hebben gesteld is ook dit jaar de actie Kerkbalans goed verlopen. Hartelijk dank voor ieders inzet en medewerking, maar bovenal dank aan God.