Toezegging Actie Kerkbalans 2023

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Beste gemeenteleden,

Vanaf 1 december 2022 kunt u uw toezegging voor de Actie Kerkbalans 2023 (weer) invullen via de Scipio App. Deze toezegging wordt direct in onze ledenadministratie verwerkt. Voor u heel gemakkelijk! En voor ons ook! Er worden zo geen invoerfouten gemaakt en het is direct zichtbaar in ons systeem.

Wij willen u vragen om uw toezegging zo snel mogelijk via de Scipio App in te vullen, in elk geval voor 12 december 2022. Hiermee voorkomt u dat er een papieren versie van het antwoordformulier wordt klaargemaakt en dat de bezorger met de envelop bij u aan de deur moet komen. Voor de mensen die geen gebruik willen maken van de app wordt in januari 2023, zoals gebruikelijk, het toezeggingsformulier bij u bezorgd.

Maakt u nog geen gebruik van de Scipio App en wilt u de toezegging wel via de Scipio App invullen, mail dit dan naar kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl. Vermeld in de mail uw naam en adres. U ontvangt dan een uitnodiging voor het gebruiken van de Scipio App.

College van Kerkrentmeesters en het

Kerkelijk Bureau