Basistraining Discipelschap – doe mee!

Categories: Algemeen,Vorming en Toerusting

In januari start er weer een nieuwe ronde van de ‘Basistraining Discipelschap’. In de discipelschapstraining gaat het over jezelf, je eigen geloof, Gods plan met ons, jouw plek hierin en hoe we dit alles kunnen doorgeven aan de mensen, jongeren en kinderen om ons heen. De training is erop gericht dat je ontdekkingen doet over jezelf, waardoor jij veranderd en dat dit impact heeft op de wereld om je heen. “Veranderde mensen, veranderen mensen”.

We hopen dat iedereen die een taak heeft binnen het jeugdwerk een keer deelneemt aan deze training, zodat we gezamenlijk aan ons jeugdwerk kunnen bouwen. Maar ook als je geen onderdeel bent van ons jeugdwerk, ben je van harte welkom! Wil jij groeien in discipelschap, dit is een mooie kans die je daarbij kan helpen!

Het is een training van 5 avonden:

• Maandag 13 januari
  • Maandag 27 januari
  • Maandag 10 februari
  • Maandag 24 februari
  • Maandag 9 maart

We starten de avonden om 19:30 uur in 4YOU WESTERKERK (dit is de Unit naast de Westerkerk).

Wat kun je verwachten?

• Inleiding op de training en uitleg wijk Next
  • Wat is discipelschap?
  • Gods principes versus wereldse principes
  • Gods Meesterplan
  • Evangelie in het kort
  • Wat geloof je? En verdedigingsmechanismen
  • Jouw unieke plek
  • Leerlijn: hoe werkt het en hoe geeft je hier invulling aan met jouw club
  • Doorgeven en vermenigvuldigen

Het is een echte aanrader, dus wees erbij en maak elkaar enthousiast.
Wil je je opgeven of heb je vragen: app/mail mij (Gineke)
06 37478297 of gineke@hervormdvriezenveen.nl