Bedankt!!

Categories: Algemeen,kerkrentmeesters

Al vele weken houdt het Coronavirus ons bezig. Vanaf 15 maart worden de kerkdiensten niet meer gehouden in de gebruikelijke vorm maar hebben we ons moeten aanpassen. De erediensten in digitale vorm en alleen te volgen via internet. Dat was in het begin een zaak van uitproberen en experimenteren. Maar met de creativiteit, kennis, vrijwilligers en velen binnen onze gemeente ging dat heel snel heel goed. En nu draait het prima, zelfs het collecteren via de Givt-app gaat steeds beter. Graag willen we op deze plaats iedereen die deze internet-diensten mogelijk maken hartelijk bedanken voor hun inzet. Natuurlijk zijn we blij met het feit dat de techniek er is maar vooral met de manier waarop jullie daardoor de erediensten mogelijk maken. Zo kunnen we ook in deze tijd “samen”- komen en gemeente blijven. En laten we hopen dat we niet te lang hoeven te wachten met de terugkeer naar “normale” diensten. De eerste signalen daarvoor zijn er al zoals u elders in het kerkblad kunt lezen.

DB kerkrentmeesters.