Certificaatuitreiking TVG

Categories: Algemeen,Bijbel,Vorming en Toerusting

Zaterdag 13 april hebben in kerkelijk centrum Sion in Rijssen 12 personen de cursus Theologische Vorming Gemeenteleden afgerond. Deze cursus wordt al sinds 2003 in Rijssen gegeven en heeft inmiddels honderden studenten uit de directe en verre omgeving uitgebreide kennis gegeven in Bijbel en geloof. Uit handen van de cursusleider Ds K.A. Hazeleger ontvingen zij het landelijk certificaat als bewijs dat ze 3 seizoenen de cursus hebben gevolgd. In zijn toespraak prees de cursusleider hun inzet en wijze waarop de groep met elkaar omging. Hij sprak de wens uit dat de opgedane kennis het geloof mag versterken en de vorming en toerusting ten dienste mag komen in de plaatselijke gemeente. Aansluitend was er een lunch en werd er nog gezellig nagepraat over de periode dat men elkaar opgetrokken heeft. De cursisten zijn afkomstig uit Enschede, Den Ham, Ommen , Winterwijk en Rijssen. De nieuwe cursus start op zaterdag 31 augustus in kerkelijk centrum Sion In Rijssen.
Inlichtingen en opgave bij Ds K.A. Hazeleger tel 0529-467745,  k.a.hazelger@hetnet.nl, of bij Ria Harbers tel 0548-515929, riaharbers@gmail.com