Collectegeld geven via de Scipio-app

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad,Diaconie,kerkrentmeesters

Vanaf heden is het mogelijk om uw collectegeld via de Scipio-app te geven. De functie staat in het menu als Collecte. De collecte in de Scipio-app is vergelijkbaar met het systeem van collectebonnen. U kunt een bedrag opwaarderen en dat bedrag kunt u in de loop van de tijd geven aan een collectedoel uit de lijst. Elke keer als u geeft wordt dat bedrag van uw tegoed afgehaald. Het huidig tegoed is zichtbaar.

Als u een bedrag opwaardeert wordt dat bedrag binnen 2 weken door het kerkelijk bureau geïncasseerd van uw rekening. U kunt al geven vanaf het moment dat u opwaardeert.

In het scherm ziet u een lijst met de lopende collectes. Als u op een collecte klikt kunt u een bedrag invullen en door op de knop Geven te klikken geeft u aan het collectedoel en wordt het gegeven bedrag van uw tegoed afgehaald. Zo kunt u voor meerdere lopende collectes geven. Ook het verjaardagsfonds staat in de lijst.

Van harte bij u aanbevolen.

Mocht u nog geen gebruik maken van de Scipio-app dan kunt u de app alsnog downloaden. U kunt dan inloggen met het mailadres welke bij het kerkelijk bureau bekend is. U kunt uw mailadres doorgeven door een mail te sturen naar kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl. Vermeld hierin uw naam, adres en geboortedatum, zodat het juiste mailadres bij de juiste persoon wordt geregistreerd.