Cross Over dienst 14 mei, 11 uur, CCK2

Categories: Algemeen

Zondag 14 mei staat onze volgende Cross Over dienst gepland. Zoals gemeld begint deze dienst om 11.00 uur in CCK2, vanwege moederdag, de community-lunch na de tijd en omdat we feedback kregen dat dit tijdstip beter past.

Thema van deze dienst is ‘Leven van Genoeg’. Duurzaamheid is een actueel woord en met elkaar gaan we nadenken waarom een duurzaam leven nodig zou zijn en vooral ook waarom dit vanuit de bijbel een logisch levensprincipe is. Spreker in deze dienst is Alexander Bosman. Hij is Jeugdwerker in een kerk in Wezep en verbonden aan de ‘Just enough’-beweging.

Aan het einde van de dienst, tijdens de koffie, willen we – voor hen die dat willen – graag verder napraten en ideeën verzamelen wat we als kerkelijke gemeente kunnen doen met dit thema. Wellicht kan het ook het begin zijn van een werkgroepje, die verder met dit thema aan de slag wil en wil nadenken over vervolgstappen! Heb je nu alvast vragen of ideeën, neem dan contat op met ons via duurzamegemeentevriezenveen@outlook.com

Iets na 10.30 u (half uurtje eerder dus) staat de koffie/thee/ranja weer klaar, dus kom gerust op tijd/wat eerder. Voor de allerkleinsten is er kinderoppas en tijdens de dienst gaan de kinderen (groep 1 t/m 8) naar hun eigen kinderdienst (in 2 leeftijdsgroepen). Iedereen van harte welkom.

*Community-Lunch 14 mei*

Aansluitend aan de dienst van zondag 14 mei, willen we na de koffie onder genot van een kopje soep en een broodje het thema ‘Leven van Genoeg’ verder bespreken en doordenken met elkaar. Dit duurt ongeveer een half uurtje. Voel je vrij om hieraan deel te nemen. Ook als je niet zozeer voor het thema komt, maar zin hebt in een lekkere kop soep en een stuk gezelligheid op deze moederdag, kom dan gerust!