Dabar gaat van start!

Categories: Geen categorie

Ondanks de Corona kunnen we toch van start gaan! Daar zijn we super blij mee en dankbaar voor! Van 18 juli tot 22 augustus kunnen we met 27 jongeren maar liefst 5 weken actief zijn op camping het Berkenven.

We vragen jullie als gemeente om een muur van gebed voor deze jongeren.  Dat zij juist nú na deze bijzondere periode de kans krijgen Jezus’ liefde handen en voeten te geven. Te vertellen dat er hoop is door Jezus!

Inmiddels is de kooklijst compleet, waarvoor hartelijk dank!

Nog even was het spannend of we kunnen gaan volleyballen maar ook dat kan doorgaan vanwege de versoepelde maatregelen. Elke woensdag 19.30 uur op de camping.

Er zijn al een aantal kerkenraadteams aangemeld. Houd je van volleyballen?! Meld je dan even bij altinabrinkman@hotmail.com of karinteunis@hotmail.com

Hieronder vind u de namen van de dabaristen… aanmoedigingen per kaart mag natuurlijk ook!

Dabar team …
p/a Het Berkenven
Oude Hoevenweg 146
7678 PB Geesteren

Team 0 (18 juli -25 juli): Wim Ephraím, Ruth Zondag, Jenieke Plomp-Ephraim, Jiska Kranendonk en Caspar Pierik.

Team 1 25 juli – 1 aug): Joanne Bac, Joelle Simonse, Thekla Freije, Rebecca Ossewaarde, MarieFleur Verzijl en Hanneke van Schothorst.

Team 2 (1-8 aug): Anouk van Huigenbos, Ruben Storm, Laura Ruitenberg, Rianne van der Hoorn, Rianne van den Brink en Sarah Voerman.

Team 3 (8-15 aug): Anouk van Huigenbos, Sarah Voerman, Ruben Storm en Leander Boorsma,

Team 4 (15-22 aug): Leanne van Vliet, Marije van der Kamp, Lidian Lekkerkerker, Ron Groeneveld en Lisette Borgers.