Eindejaarscollecte 2019: Een goed Verhaal

Categories: Algemeen

In de kerk leven en werken we vanuit het goede verhaal dat ons in de Bijbel wordt verteld. Gods Woord is een bron van troost, bemoediging en inspiratie voor velen. Maar ook een boek dat cultureel en maatschappelijk relevant is, omdat de bijbelse verhalen ons uitnodigen om deze te vertalen naar ons eigen leven. Daarmee wordt het goede verhaal van God en mensen een spiegel voor ons dagelijkse leven.

Ook in het nieuwe jaar willen we ons als gemeente laten inspireren door de bijbelverhalen. We hopen dat het verhaal van Gods liefde voor mensen in onze activiteiten doorklinkt en ons in beweging zet om het te delen met mensen om ons heen. Daarom vragen we u aan het eind van het jaar om uw bijdrage. Zodat we ook in het nieuwe jaar ons werk als plaatselijke gemeente voort kunnen zetten en onze activiteiten kunnen blijven organiseren.

Op 1e kerstdag worden na afloop van de diensten envelopjes uitgereikt waarin u uw gift kunt doen. Deze kunt u op dinsdag 31 december of op de zondag daarna weer inleveren via de collectezak in de kerk. U kunt ook een bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL23RABO0373731426 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente, onder vermelding van “Eindejaarscollecte 2019”.