Grote Kerk Ontmoetingsdag Collecte opbrengst!

Categories: Algemeen,Zendingswerk

AAD & DINEKE collecte opbrengst

Tijdens de Grote Kerk-Ontmoetingsdag was er ook aandacht voor zending: theologisch onderwijs en gemeente-planting door Aad en Dineke van der Maas-Winter in Albanië. Zij wonen in Tirana met hun zoons Jos en Chris en werken samen met alle verenigde Albanesse kerken aan onderlinge eenheid en opleiding van kerkleiders en gemeenteleden. Tijdens de Grote Kerk Ontmoetingsdag hebben we hierover geinformeerd en ervoor gecollecteerd, de opbrengst is 133,20€ , ruimhartig aangevuld door de Centrale diakonie tot 200€. Hartelijk dank hiervoor! U kunt blijvend meeleven en meebidden via www.gzb.nl/famvdmaas en via Facebook FamvdMaasinAlbanie.
Extra bijdragen kan, fiscaal aftrekbaar, op NL91ING06907624 ovv TFC Aad en Dineke vd Maas.