Kerk door de week

Categories: Algemeen

Elke laatste woensdag van de maand is er een uitzending ‘Kerk door de week’. Deze uitzending start om 19.00 uur en is op woensdag te ontvangen via de kerkzender. De donderdag na de uitzending is de uitzending ook te beluisteren via internet. Ga hiervoor naar www.kerkomroep.nl, vul bij “vind uw kerk” Vriezenveen in, klik op Grote kerk Vriezenveen en kies vervolgens de uitzending van de laatste woensdag.
Het programma is een afwisseling van mooie liederen (psalmen, gezangen, Johannes de Heer en opwekking) met daarbij een meditatie. Deze meditatie wordt afwisselend per wijkgemeente verzorgd.
Mocht u willen, dan kunt u voor de uitzending een lied aanvragen. Dat kan door contact op te nemen met Bertus Brinkman. (06-44880283 of bertusbrinkman@kpnmail.nl) Deze aanvraag kunnen tot een week van tevoren worden ingediend.

Het programma wordt verzorgd door een team van vier vrijwilligers die hier elke maand met volle betrokkenheid aan werken.