Organisten gezocht

Categories: kerkrentmeesters,Wijk-Midden,Wijk-Oost,Wijk-West,Wijk-Zuid

Het is misschien wat bijzonder om in deze Corona-tijd te melden dat we dringend organisten nodig hebben. Tegelijk is het ook bemoedigend want het betekent dat er weer meer gezongen kan worden. Maar dan zijn er wel voldoende organisten nodig om de speelroosters gevuld te krijgen. Daarom doen wij een oproep aan ieder die muzikaal, enthousiast en meelevend is om zich te melden als organist voor onze kerken.

Wij zoeken meerdere kandidaten die vanuit christelijke overtuiging zich willen inzetten voor de begeleiding van de gemeentezang. Affiniteit met het begeleiden van gemeentezang is natuurlijk van belang. Ook een meedenkende houding ten aanzien van de liturgie maakt deze functie tot iets wat voldoening kan geven en kan bijdragen aan de opbouw van onze gemeente.

De vergoeding is conform de richtlijn van de PKN, aanvaarding is in overleg.

Geïnteresseerden kunnen zich melden via een mail met motivatie en CV aan kerkelijkbureau@hervormdvriezenveen.nl. Mocht u vragen hebben dan kunt u ook contact opnemen met één van de leden van het DB van de Kerkrentmeesters. Dat zijn Bert Oudendijk, Edwin Wessels en Arie van Eck. De telefoonnummers zijn bij het kerkelijk bureau bekend.