Spaar postzegels en kaarten voor het zendingswerk

Categories: Zendingswerk

GZB en Kerk in Actie sparen postzegels en kaarten. Ieder jaar levert dat wel zo’n 30.000 euro op. Zeker de moeite waard dus! Normaal treft u hiervoor de inleverpunten bij de ingang van elke kerk, ivm de huidige beperkingen is dit nu ook mogelijk bij De Akker. Inmiddels wordt hiervan al goed gebruik gemaakt en is er zelfs een hele postzegelverzameling ingeleverd:

• Knip postzegels ruim van de envelop. Knip geen postzegels van ansichtkaarten.
  • Week geen postzegels af, om beschadiging te voorkomen
  • Lever alleen ansichtkaarten in, geen dubbele kaarten. Een ansichtkaart is een enkele kaart, met aan de ene kant een afbeelding en aan de andere kant ruimte voor adres en postzegel.
  • Welkom zijn ook geboortekaartjes, zelfgemaakte kaarten en kaarten van Anton Pieck, en Stichting Kinderpostzegels in alle maten en vormen.

Kijk ook eens op www.gzb.nl/kaartenactie.