Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad

Als AK kijken we terug op een heel geslaagde inloopavond rondom het beleidsplan. Veel gemeenteleden kwamen even kijken bij het eerste ontwerp van het nieuwe MFC. Er was een maquette van het nieuwe gebouw te zien en er was een (doorlopende) presentatie van hoe het gebouw er vanbinnen ongeveer uit zal komen te zien. De inrichting van de kerkzaal, de keuken en omliggende ruimtes werden getoond en veel mensen stelden hun vragen en deelden hun inzichten. Het missionaire team presenteerde zich in de Suite en ook zij konden rekenen op veel belangstelling. Het team heeft inmiddels een eerste pilot lopen in Vriezenveen en is nog bezig met het verder uitwerken van de plannen om samen een missionaire gemeente te vormen. De AK hoopt u via nieuwsbrieven (die gepubliceerd zullen worden in deze kerkbode) op de hoogte te houden van verdere ontwikkelingen rondom de uitvoering van het beleidsplan.