Voorbereidingen Kerkbalans 2022 in volle gang

Categories: Algemeen,Algemene Kerkenraad

De voorbereidingen voor de Actie Kerkbalans zijn weer in volle gang. Het thema in 2022 is net als in 2021: “Geef vandaag voor de kerk van morgen”. Vanaf begin december zal er weer de mogelijkheid zijn om via de Scipio App uw toezegging te doen.

Degene die niet via de Scipio app de toezegging indient voor deze actie krijgt tussen 17 en 19 januari 2022 een brief met het verzoek om bij te dragen. Ook in deze bijzondere periode is het van groot belang om onze kerk in stand te houden. Uw kerkelijke bijdrage is ruim 60% van de hele begroting!

Die is heel erg nodig voor een goed financieel resultaat. Op dit moment laat de begroting 2022 een tekort zien. Daarom vragen we alle gemeenteleden om een bijdrage. Hoe meer leden er betalen, hoe gunstiger het resultaat wordt. We kunnen niet zonder uw bijdrage! Kunnen wij weer op u rekenen?