Jongerendienst

De JongerenDienstCommissie (JDC) van de Hervormde Gemeente uit Vriezenveen zet jongerendiensten op om te bereiken dat jongeren worden gestimuleerd een dagelijkse en levendige relatie met God te krijgen en deze relatie te gaan ontwikkelen, verdiepen en uitdragen. De commissie zet zich daarom in om deze doelgroep, de gemeente van de toekomst, op een levendige manier te betrekken bij Hervormde Gemeente van Vriezenveen (PKN-gemeente). De jongerendienst is er voor alle jongeren vanaf 12 jaar, zowel betrokken leden als rand- en buitenkerkelijken, waarvan deze laatste groep de focus heeft.

De jongerendienst heeft een duidelijke boodschap en inhoud, die gericht is op jongeren. Jongeren moeten er iets mee kunnen in hun dagelijkse praktijk.

Op elke derde zondag van de maand wordt er in de Grote Kerk (Westeinde 39 in Vriezenveen) een jongerendienst gehouden. Met uitzondering van de maanden juli en augustus. De diensten beginnen om 19.00 uur.

Heb je een vraag, leuk idee of lijkt jou het ook wel wat om mee te helpen aan de jongerendiensten?
Mail dan naar: jongerendienst@live.nl

Volg ons op facebook voor het laatste nieuws: www.facebook.com/JDCvriezenveen