2 X DANKBAAR- GOODWILL ALLERBESTE LEGER

Categories: Algemeen

Op zaterdag 10 februari vonden er in Vriezenveen 2 concerten plaats door het landelijk staf koor van het Leger des Heils, de AMSTERDAM STAFF SONGSTERS. Zowel het concert in Verzorgingscentrum De Vriezenhof, als het gezamenlijk concert in de Grote Kerk m.m.v. het Christelijk Mannenkoor Vriezenveen en het gelegenheidscombo, trokken brede en enthousiaste belangstelling. Naast optredens van de koren en samenzang was er gevarieerde korte informatie over de diverse werkvelden van het Leger des Heils. De Goodwill concerten van het Leger des Heils zijn gericht als dankbetuiging aan bevolking, donateurs en collectanten van de jaarlijkse Leger des Heils collecte in week 48. Het brede muzikale repertoire en tot slot de Zegenbede waren indrukwekkend. Alle eer aan God en dank aan alle betrokkenen voor hun medewerking. Het concert in de Grote Kerk kunt u terugkijken via KerkTV of het YouTube kanaal van de Grote Kerk, Vriezenveen. Aanmelden als collectant voor het Leger des Heils kunt u bij Couzijn Bos, 06-51571622 of couzijn.bos@volac.com.