KerkTV

De diensten zijn alleen via de livestream te bekijken wanneer er diensten plaatsvinden, zie agenda.

Bekijk hieronder de mogelijkheden voor het bekijken van de livestream en het terugkijken van kerkdiensten:

Grote KerkKerkTV & KerkAudiogrote-kerk-hervormd-vriezenveen-300x83Bekijk hier de audio & videoNu kijken/luisteren

WesterkerkKerkAudiowesterkerk-hervormd-vriezenveen-300x83Luister hier de audioNu luisteren

PollenkerkKerkAudiopollenkerk-hervormd-vriezenveen-300x83Luister hier de audioNu luisteren

AakerkKerkAudioaakerk-hervormd-vriezenveen-300x83Luister hier de audioNu luisteren

Op de mobiel KerkTV en KerkAudio? Download hieronder voor uw device!

AndroidLivestream en terugkijkenDownload hier de Android App om de livestream te bekijkenkerk-tv-vriezenveen-androidDownloaden

AppleLivestream en terugkijkenDownload hier de Apple App om de livestream te bekijkenkerk-tv-vriezenveen-appleDownloaden

KerkTV kan de Hervormde Gemeente Vriezenveen aanbieden op computer, tablet, televisie en smartphone. Elke zondag worden er kerkdiensten uitgezonden. Veel ouderen en gezinnen kijken mee thuis of in de zorgcentra. Ook kunt u uitzendingen uit het verleden bij ons opvragen. Helaas brengt KerkTV wel kosten met zich mee voor de kerk als organisatie.

De apparatuur voor het opnemen en streamen kost veel geld. Ook het hosten van deze uitzendingen brengen kosten met zich voort. Wij willen u vragen om ons te steunen met een vrije gift zodat wij deze dienst goed kunnen voorzetten. Met uw hulp kunnen we veel mensen bereiken die anders niet in staat zijn de diensten te volgen.

U kunt uw gift overmaken door middel van onderstaande gegevens. Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage.

Rekeningnummer: NL23RABO0373731426
Ten name van: Hervormde Gemeente Vriezenveen
Onder vermelding van: Donatie KerkTT

Algemene Informatie

U kunt oude uitzendingen van kerkdiensten terugkijken. Trouwdiensten en rouwdiensten worden niet live uitgezonden, tenzij hier specifiek om is gevraagd. Ook worden deze diensten niet opgenomen, tenzij hier specifiek om is gevraagd. Wilt u een dienst op aanvraag bekijken? Dit kan alleen met nadrukkelijke toestemming van de betrokken personen.

Het team in de Grote Kerk kan op verzoek kopieën verstrekken van diensten; hiervoor wordt een kleine vergoeding gevraagd ten behoeve van de kerk en toekomstige investeringen in de techniek. Algemene diensten worden een beperkt aantal maanden beschikbaar gesteld via de website in verband met data-opslag.

Deze diensten worden na verloop van tijd geplaatst in ons archief. Geeft u in onderstaand formulier alstublieft aan om welke uitzending (video) het gaat door de datum, het dagdeel (morgen/middag/avond), en aan te geven waarom u deze dienst graag wilt ontvangen.

Wij kunnen dit controleren door de betrokken personen te informeren over het verzoek en hen te vragen of toegang wordt verleend.

Heeft u een verzoek betreft een uitzending?