Aanvraag Akker projectondersteuningsfonds

Categories: Algemeen

Afgelopen boekjaar 2015 is voor Stichting Christelijk Boekenhuis De Akker gunstig verlopen. Na een dalende tendens in de afgelopen jaren is de omzet de laatste 2 jaar weer gestegen; in 2015 6,6 % opnieuw ten opzichte van 2014. Dit was onder andere te danken aan  een succesvolle groei in verkoop in alle productcategorieën en de introductie van de webshop en de Akkerspaarkaart. Graag laat De  Akker via haar projectondersteuningsfonds diverse projecten delen in de winst, via een éénmalige bijdrage. In de afgelopen maand  heeft De Akker alle kerken in Twenterand en directe omgeving hiervoor aangeschreven.

Projecten komen in aanmerking, als zij voldoen aan de volgende criteria:

• overeenstemmen met christelijke en diakonale doelstellingen van De Akker;
  • gerelateerd zijn aan een van de kerken in Twenterand en directe omgeving;
  • uitvoering eenmalig op projectbasis binnen de termijn van 1 jaar;
  • uniek project, dus geen gat in een begroting.

Heeft u een project dat voldoet aan bovenstaande criteria en wilt u in aanmerking komen voor een eenmalige bijdrage? Bij De Akker kunt u een aanvraagformulier afhalen. Vul deze volledig in en zorg dat deze uiterlijk 15 april 2016 binnen is bij: Christelijk Boekenhuis De Akker, Aanvraag: Projectondersteuningsfonds, Westeinde 305, 7671 ES Vriezenveen.