Afscheid Gineke

Categories: Algemeen,Jongeren,Kinderen,Wijk Next

Beste gemeenteleden,

Zoals jullie in een eerdere kerkbode hebt gelezen, stopt Gineke Abbes als jeugdwerkcoördinator van Wijk Next. We zijn Gineke heel erg dankbaar voor alle jaren (12.5!) waarin zij met passie en bevlogenheid het jeugdwerk heeft geleid. We zullen in de ochtenddienst in de Grote kerk, op zondag 27 juni, een officieel afscheidsmoment in de dienst verzorgen voor en met Gineke. We nodigen jullie van harte uit om aanwezig te zijn bij deze dienst of deze dienst online te volgen. Haar werkzaamheden heeft ze inmiddels neergelegd. We bidden Gineke, Thomas en de kinderen toe dat ze Gods rust en wijsheid mogen ontvangen in deze periode van veranderingen. ”Waar God deuren sluit, opent hij een raam”. We hopen dat God aan Gineke een nieuwe uitdaging geeft, waarin zij haar gaven en talenten weer volop kan inzetten!

Groeten namens het Algemeen Bestuur van Wijk Next