Brainstormavond in de Aakerk op 10 april 2024

Categories: Algemeen

Nu de Aakerk is verkocht wil het Missionair Team graag onze gemeenteleden uitnodigen om samen na te denken hoe wij kerkelijk betrokken en aanwezig kunnen blijven in Aadorp in de komende jaren.

Hiervoor willen wij luisteren naar welke wensen en gedachten er leven, welke mogelijkheden er zijn en hoe wij hier stap voor stap uitvoering aan kunnen geven.

In het nieuwe beleidsplan wordt ook nadrukkelijk het verlangen onder woorden gebracht om, juist na de verkoop van de verschillende kerkgebouwen, kerkelijk aanwezig en betrokken te blijven in de verschillende kernen en wijken van Aadorp, De Pollen en Vriezenveen. Tevens willen wij op deze avond in aanloop naar het samengaan van Wijk West en Wijk Zuid mogelijkheden en wensen bespreken om eventueel initiatieven te ontplooien in de huidige Wijk Zuid. Wat mis je in jouw wijk in Vriezenveen, wat zou je graag willen als straks de nieuwe wijk een feit is.

Graag nodigen wij u en jou uit voor deze “brainstormavond” op woensdagavond 10 april a.s. om 20.00 uur in de Aakerk, inloop vanaf 19.45 uur.
Graag aanmelden per e-mail of Whatsapp.

Wij hopen u/jou te mogen begroeten

Namens Missionair Team “Kerk naar Buiten”
Betsie Jansen, ouderling wijk Zuid (betsiejansen71@outlook.com)
Tel. 06-20884330