Elvisdienst – SoulTime

Categories: Geen categorie

Op zondag 4 februari zal de avonddienst weer worden opgeluisterd door de “Elvis in Church” groep.

“SoulTime” is het thema van de compleet nieuwe Elvisdienst, deels met Elvisgospels, maar deels ook met moderne popsongs. Popsongs die allemaal iets vertellen wat het betekent om aandacht te hebben voor je ziel.

Elvis Presley heeft zijn leven lang gospels gezongen. Vaak zong hij ze na een optreden samen met zijn Backing Vocals tot diep in de nacht. Waarom hij dat deed? Omdat hij in die gospels het gevoel had: Hier komt mijn ziel tot rust. Hij vond Soultime in die liederen.

Die liederen gingen over de ellende en over de vreugde, maar vooral dat hij zelf door God gekend was in alle momenten van zijn leven.

Met deze inspiratie is de groep samen met dominee Arjen van der Spek aan het werk gegaan. Het belooft weer een dienst te worden met een heerlijke beleving van bemoedigende woorden en prachtige muziek, om zo samen “Soultime” met elkaar te ervaren!

Zondag 4 februari om 19:00 uur zal de dienst plaatsvinden in de Grote Kerk. De kerkdienst zal worden geleid door dominee Arjen van der Spek en de muziek en zang wordt verzorgd door de Elvis-in-Church groep.

Voor meer informatie kunt u ook nog een kijkje nemen op de website www.elvisinchurch.nl. Daar vindt u onder andere de agenda met alle data van de komende Elvisdiensten, maar ook de reacties op de eerder gehouden diensten.

U bent allen van harte welkom om deze kleurrijke dienst mee te maken.