Hemelhoog, vernieuwde liedbundel

Categories: Algemeen

Hemelhoog is de protestants evangelische liedbundel voor elke kerk en elk gezin. De breed opgezette bundel is een verzameling van 739 liederen uit de protestantse en evangelische traditie. Hemelhoog is verkrijgbaar bij Christelijk Boekenhuis De Akker in 3 verschillende varianten:
• Teksteditie, voor kringen, scholen en thuisgebruik, flexibele kaft,
• Basiseditie, eenstemmig voor gebruik in erediensten en bijeenkomsten,
• Muziekeditie, voorzien van notenschrift en akkorden voor muzikale begeleiding,
Een brede redactie van theologen, kerkmuzikanten en gospelartiesten hebben samengewerkt aan een goede selectie van liederen. Hemelhoog is een unieke verzameling van oude en nieuwe liederen uit diverse bronnen. Hemelhoog is een uitgave van uitgeverij Boekencentrum, op initiatief van het Evangelisch Werkverband in samnewerking met de Confessionele Vereniging en het Confessioneel Gereformeerd Beraad.