Jaaroverzicht Vorming & Toerusting voor 2015-2016

Categories: Algemeen,Vorming en Toerusting

Op 22 september zijn we van start gegaan met een mooie avond over Discipelschap vandaag; aan de evaluatie en de opvolging wordt gewerkt! Voor de goede orde en in uw agenda geven we een jaar overzicht van onze activiteiten, mede in samenwerking met de Ontmoetingskerk .

Op D.V. 15 oktober, Homoseksualiteit en pastoraat, graag apart vooraf aanmelden, Verzetstraat 122.                    Op D.V. donderdag 29 oktober Discipelschap & bezit; ds P. de Jong over Jezus & de mensen met geld, in CCK2.

Op D.V. maandag 9 november Dick Huyser over ” Het Magnificat” in de Ontmoetingskerk.                 Op D.V. maandag 7 december Jeanne Verstappen over “De verbeelding van het Kerstverhaal in de middeleeuwse schilderkunst” in CCK2

Op D.V. 12 januari 2016 Filmavond en nabespreking Agent of Grace, over Dietrich Bonhoeffer in de Ontmoetingskerk.

Op D.V. 2 februari 2016 Ouderen en zorg met deskundigen uit de gezondheidszorg, een huisarts, gemeente Twenterand, de Vriezenhof en geestelijke verzorging in de Ontmoetingskerk.

Boekbespreking ds Carel ter Linden “Wat doe ik hier in Godsnaam?” in de Ontmoetingskerk , gedurende de maand februari (8/16/22) en op 15 maart.

Gezamenlijke seizoensafsluiting op D.V. 17 april 2016: Bezoek, rondleiding & vesper in Karmelietenklooster/Elisakerk, Almelo.

Meer gedetailleerde info volgt via de kerkbode en andere media, alle avonden starten om 20 uur met inloop met koffie vanaf 19.45. De toegang is vrij, uw bijdrage wordt altijd gewaardeerd!