Jongerendienst: Kerstpraise – 20 december

Categories: Algemeen,Jongeren

Jongerendienst: ‘Kerstpraise’

Zondag 20 december wordt er een jongerendienst gehouden in de Grote Kerk. In deze dienst zal het kerstverhaal centraal staan. De dienst is iets anders dan normaal gesproken; er worden door de Jongerenband liederen gespeeld en tussendoor worden stukjes van het kerstverhaal verteld door Sander van Dijk. Sander is spreker in verschillende kerken en gemeenten. Daarnaast geeft hij leiding aan Stichting Transformed en is hij werkzaam als manager bij Pastoraal Centrum Saron.

De opbrengst van de collecte tijdens de dienst is voor de Muskathlon van De 4e Musketier. De Muskathlon is een sportevenement dat gehouden wordt in verschillende ontwikkelingslanden. De opbrengst van het evenement is voor de inwoners van deze landen, die leven in extreme armoede.

Aan de uitgang wordt er gecollecteerd voor de onkosten van de jongerendienst.

De dienst begint om 19:00 uur, de deuren gaan om 18:30 open. We hopen met jou het kerstfeest te vieren!

Jongerendienstcommissie