Jongerendienst Vriezenveen “GEK-zijn moet je durven!”

Categories: Algemeen

Zondag 18 januari zal er weer een Jongerendienst gehouden worden! De spreker is Jan Willem van Dijk. Hij is jongerenwerker, organisator en spreker bij de HGJB. Ook houdt hij een blog bij voor de HGJB.

De muziek wordt verzorgd door de band Released. Deze band werkt mee in verschillende kerkdiensten en straalt daarin uit dat het leuk is om muziek te maken. Ze willen God de eer geven die Hem toekomt.

De collecte is voor Stichting Grenzeloos Geloof. De familie Reinders uit Vriezenveen vertrok in 2008 naar Senegal om het zendingswerk in West-Afrika te ondersteunen. In 2013 zijn ze weer teruggekomen en sindsdien werken ze op de internationale bijbelschool waar ze zelf hebben gestudeerd. Ze ontvangen voor dit werk geen salaris en zijn volledig afhankelijk van giften.

De collecte aan de uitgang is voor de onkosten van de jongerendienst. De dienst wordt gehouden in de Grote Kerk in Vriezenveen en begint om 19:00, de deuren zijn om 18:30 open. We hopen je te zien bij de eerste jongerendienst van 2015!

Jongerendienst Commissie Vriezenveen