Laatste oproep Akker Projectfonds

Categories: Algemeen

Boekjaar 2014 is voor Stichting Christelijk Boekenhuis De Akker uitermate gunstig verlopen. Graag laat De  Akker via haar projectondersteuningsfonds instellingen delen in de winst, via een eenmalige bijdrage. Recent heeft De Akker hiervoor alle kerken in Twenterand en directe omgeving aangeschreven.

Projecten komen in aanmerking, als zij voldoen aan de volgende criteria:

• overeenstemmen met christelijke en diakonale doelstellingen van De Akker
  • gerelateerd zijn aan een van de kerken in Twenterand eo
  • uitvoering eenmalig op projectbasis binnen de termijn van 1 jaar.

Aanvragen dienen schriftelijk uiterlijk voor 1 mei te worden ingediend.  De aanvrager dient hierbij een goed gemotiveerde projectbeschrijving en financiële onderbouwing  in te dienen. Daarnaast moet worden aangegeven wanneer het project wordt uitgevoerd.

U kunt uw  aanvraag  richten aan:  Christelijk Boekenhuis de Akker, ovv Aanvraag: Projectondersteuningsfonds,   Westeinde 305, 7671 ES Vriezenveen.