Nieuw beleidsplan Wijk Next

Categories: Algemeen,Wijk Next

Wij hebben als Wijk Next in 2023 de mooie uitdaging om een nieuw beleid voor ons jeugdwerk te schrijven. Een moment waarop we met elkaar mogen nadenken wat wij belangrijk vinden om onze kinderen en jongeren mee te geven, een moment om na te denken waar wij voor staan en waar wij voor willen gaan! Dit willen wij niet alleen doen! Wij vinden het belangrijk om van zoveel mogelijk personen input te ontvangen. We willen in gesprek met kinderen, tieners, jongeren, ouders, vrijwilligers &kerkenraden. Samen kunnen we groter dromen, samen kunnen we mooier bouwen en samen kunnen we meer (uit)dragen! Denk eens na over de volgende vragen:

• Waar droom je van binnen het jeugdwerk?
  • Wat zou je graag willen ontdekken in jouw geloof?
  • Wat heb jij als kind, tiener of jongere nodig om Jezus te leren kennen en Hem te volgen?
  • Wat heb jij als ouders/vrijwilligers nodig om de kinderen en jongeren te ondersteunen op hun levenweg met God?

Houd de kerkbode & onze Social Media pagina’s in de gaten voor de data en tijdsstippen. Hier zullen we de uitnodigingen plaatsen wanneer we met iedereen in gesprek willen gaan en op welke manier.

De eerste data zijn bekend:

• 20+/30+ groep: Op woensdag 15 februari zullen wij tijdens deze avond deze doelgroep
  • Vrijwilligers Wijk Next: Iedereen die binnen Wijk Next actief is mag donderdagavond 23 maart noteren in de agenda’s (plaats en tijdstip volgen).
  • Ouders: woensdagavond 19 april nodigen wij graag alle ouders uit om mee te denken over het beleid (plaats en tijdstip volgen)