Nieuwe medewerksters Kerkelijk Bureau

Categories: Algemeen

U heeft de afgelopen tijd al via de oproep in de kerkbode gemerkt dat wij op zoek zijn naar opvolging bij het Kerkelijk Bureau. Gerda Berends en Jannie Noltus nemen komend voorjaar afscheid en wij zijn daarom blij te kunnen melden dat wij er in geslaagd zijn goede opvolgsters te vinden. Zij stellen zich hieronder aan u voor. Komende maanden worden zij ingewerkt en zullen zij de taken langzamerhand gaan overnemen.

Trea Borger
Mijn naam is Trea Borger. Al ruim 25 jaar ben ik woonachtig in Vriezenveen en kerkelijk betrokken bij
de Hervormde Gemeente Vriezenveen. Binnen mijn eigen administratiekantoor heb ik de afgelopen jaren mijn administratieve en financiële talenten gebruikt en ontwikkeld. Deze talenten en een deel van mijn tijd wil ik graag inzetten binnen de kerkelijke gemeente waarin ik mij thuis voel.
Vanaf januari kunt u mij dus tegenkomen op het Kerkelijk Bureau.

Miranda Huisken
Ik ben Miranda Huisken, 48 jaar, geboren Vriezenveense en nu woonachtig in Sibculo. Ik ga een mooie nieuwe uitdaging aan om in de Hervormde Gemeente Vriezenveen, waar ik gedoopt ben en waar ik belijdenis heb gedaan, te gaan werken op het Kerkelijk Bureau. Dat ik hier mijn steentje mag bijdragen, daar ben ik zo dankbaar voor! Ik heb er heel veel zin in!